Meer drijfveren missie

Mensen zijn steeds minder loyaal aan organisaties. Het digitaal contact intensiveert, maar het is steeds lastiger om klanten te binden. Mensen zoeken naar directe bevrediging van behoeften. En u vraagt zich af: Hoe houd ik de klant loyaal? Hoe word ik een “klant centraal”-gedreven organisatie?

Hoe zou uw wereld eruit zien als uw organisatie uitsluitend positieve indrukken achterlaat bij klanten?

Als iedereen zich inzet voor optimaal Human2Human-contact, heeft u blijere klanten, minder klachten, hogere loyaliteit, meer omzet per klant en vooral meer tevreden medewerkers. Een optimale klantbeleving leidt tot aantoonbaar betere bedrijfsresultaten. Argumenten genoeg dus om ervoor te zorgen dat klanten met u weglopen en niet van u weglopen!

Klantdenken zit in mijn DNA! Ik kan op basis van onderzoek en ervaring medewerkers bewegen, samenwerken en van de (commerciële) organisatie een succes maken. Met een academische (Phd) achtergrond ben ik uw “klantenvinder en klantenbinder”. Unilever, Ferrari, Sportconcepten, Magnum, RDW, Iglo, Pon, Solera, Profile en Marketresponse zijn enkele merken uit mijn portfolio. In mijn vrije tijd ben ik kernlid van het Platform Voor Klantgericht Ondernemen en zet ik me in voor de stichting “Become the best version of yourself”.

Ik heb gewerkt op en met directieniveau en ben gewend om met alle lagen van de organisatie te schakelen. Samenwerken kenmerkt zich voor mij door kwaliteit, kennisdeling, snelheid en structurele aandacht voor uw bedrijfsdoelstellingen. Sneller, beter en meer waarde toevoegen kan als er sensitiviteit is voor drijfveren: Drijfveren voor succes.

Ik ben beschikbaar voor strategisch marktonderzoek, service design, marketing en commerciële veranderprojecten. Ik sta in de startblokken. Interesse? Ik kom graag in gesprek!